Oproep: Televisieopname over verhuizen bijen

Beste leden,
We hebben een interessante vraag ontvangen. Iedereen die wil en kan en voldoet aan de beschrijving kan contact opnemen met Marlous.

Beste Bijenvereniging West Betuwe,
Graag mail ik jullie voor het programma ‘Nederland Verhuist’.
In dit nieuwe televisie programma van Avotros zien we Nederlanders die binnen nu en half/eind juni binnen NL gaan verhuizen.
Het programma laat iemands persoonlijke verhaal rondom de verhuizing zien. De achtergrond van een verhaal is hierin van belang en geeft iedere verhuizing een persoonlijk karakter (iemands verhaal, reden van verhuizing, levenswijze). Wij nemen het programma op gedurende 2 opnamedagen. Deze 2 opnamedagen zijn verdeeld in een dag voor de verhuizing; tijdens de voorbereidingen (inpakken, voorbereidingen voor het nieuwe huis maar ook bij wie zijn we en wat is het verhaal) en een opnamedag op de dag van de verhuizing zelf. Uitzendingen zijn te zien vanaf 4 juli om 19.30u NPO1.
Het lijkt me leuk te kijken of we iemand kunnen vinden die met zijn bijen gaat verhuizen; ik denk namelijk dat daar best een leuk verhaal achter zit 🙂
Graag informeer ik dan ook of u vanuit de vereniging iemand kent die binnenkort met zijn bijen gaat verhuizen.
Mocht u iemand weten kunt u diegene vragen hoe hij tegenover televisie opnames staat. Als hij/zij er positief tegenover staat neem ik daarna graag contact op voor een telefonische kennismaking.
We zenden uit vanaf 4 juli en nemen op tot eind juni ongeveer (verhuizingen kunnen tot uiterlijk eind juni plaatsvinden)
Ik ben heel benieuwd of we iemand gaan vinden.
hartelijke groet,

Marlous Hallers