Regionale Bijen- en Natuurmarkt in Doorn

Poster Bijenmarkt 2016Op 9 april aanstaande vindt de opening plaats van het verbouwde Bijenhuis in Wageningen, daar gaat u natuurlijk allen naar toe. Dat is dan meteen een mooie gelegenheid om de Regionale Bijen- en Natuurmarkt in Doorn te bezoeken, zover is dit niet van Wageningen verwijderd. En wat tijd betreft hoeft het elkaar ook niet te bijten, de markt is langer open dan anders: van 09.00 tot 15.00 uur. Tot voorheen werd deze markt traditioneel in Driebergen gehouden, al 54 keer. Deze 55e markt wordt grootser aangepakt dan vorige markten, ook ter gelegenheid van het 110-jarige bestaan van de Bijenvereniging Driebergen-Doorn. Er zijn meer deelnemers en we rekenen daarmee ook op meer bezoekers.

De markt wordt gehouden 9 april aanstaande op de Keizerswei in Doorn. U vindt de Keizerswei op adres Langbroekerweg 10, zo’n beetje schuin tegenover Huis Doorn.

Op onze website (https://sites.google.com/site/bijenverenigingdriebergendoorn/) is meer informatie te vinden over standhouders, openingstijden, routebeschrijving e.d.