Stem op onze vereniging bij de Rabobank

Net zoals vorig jaar doet onze vereniging weer mee met het fonds “Een aandeel in de Betuwe”. Vorig jaar hebben we €873,- euro opgehaald. Zie hier dat resultaat.

We willen jullie vragen om opnieuw te gaan stemmen via deze link op de website van de Rabobank. Stemmen kan tot en met 30 april. Stemmen kan alleen als je zelf lid bent van de Rabobank. We vragen jullie ook om deze informatie te delen met andere imkers, familie en vrienden om een stem op ons uit te brengen.

Alvast bedankt!

Meer informatie:

FlyerJouw stem is geld waard! Laat jij ons project bloeien?

Rabobank West Betuwe stelt maar liefst € 80.000,- beschikbaar uit het fonds ‘Een aandeel in de Betuwe’. Met dit fonds vloeit een gedeelte van de winst van de bank terug naar de lokale gemeenschap. Verenigingen en stichtingen konden afgelopen periode hiervoor één project indienen.

Als lid van Rabobank West Betuwe mag jij meebeslissen hoe dit bedrag onder verenigingen en stichtingen wordt verdeeld door het uitbrengen van je stem op twee regionale projecten die je een warm hart toedraagt. Hoe meer stemmen een project ontvangt des te hoger de bijdrage voor dit project wordt. Steun ons project en breng van 1 t/m 30 april 2016 jouw stem uit.

Leden van Rabobank West Betuwe krijgen per e-mail een persoonlijke oproep om te stemmen. Jouw stem is geld waard! Laat jij ons project bloeien?

1 comment to Stem op onze vereniging bij de Rabobank